On 03/29/2011 02:06 PM, Alexandros Georgopoulos wrote:

ουτε με το ls-1 εγινε τπτ....ταχω παιξει guys...χθεσ μεχρι της 7 το πρω
καθομουν και πεδευομουν .. :P :P χιχιχ

From: alexander_...@hotmail.com
To: mar...@zindilis.com
Subject: RE: erwthseis gia server
Date: Tue, 29 Mar 2011 14:05:37 +0300

Date: Tue, 29 Mar 2011 13:57:45 +0300
From: mar...@zindilis.com
To: alexander_...@hotmail.com
CC: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com

On 03/29/2011 01:53 PM, Alexandros Georgopoulos wrote:
δουλευει στο www αλλα οταν το βάλω στο test απλα μου εμφανιζει κενή
σελίδα... :(

οχι δεν πσαχνς κατι ιδιαιτερο για προγραμματισμό, ενα σκριπτακι για φιλε
εξπλορερ θελω να βάλω αλλα οχι στο κεντρικό ροοτ /www και δεν δουλεύει... :(

> [...]
  >  >
  >  >
  >  Κάτι άλλο που μπορεί να συμβαίνει είναι να υπάρχει κάποιο σφάλμα στον
  >  προγραμματισμό στην php σου. Το Ubuntu από προεπιλογή δεν εμφανίζει τα
  >  σφάλματα της PHP στον browser.
  >
  >  Για να το δοκιμάσεις αυτό, φτιάξε ένα πάρα πολύ απλό αρχείο, δοκίμασέ το
  >  ότι δουλεύει στο /var/www και μετά ρίχτο στο test/
  >
  >  Αν σκοπεύεις να χρησιμοποιείς τον υπολογιστή για δοκιμαστικό
  >  προγραμματισμό σε PHP, πες το για να σου πούμε πώς να κάνεις την PHP να
  >  σου αναφέρει τα σφάλματα που κάνεις στα scriptάκια.

Όπως αναφέρθηκε και πριν, αν μπορείς δώσε την εντολή ls -l μέσα στο
/var/www και μέσα στο /var/www/test και πες μας το αποτέλεσμα.

Επίσης αν δε σε πειράζει να μας δείξεις και το script.

--
Marios Zindilis