--- Στις Σάβ., 07/05/11, ο/η Dimitrios Foteinos <dfotei...@ppp.uoa.gr> έγραψε:

Από: Dimitrios Foteinos <dfotei...@ppp.uoa.gr>
Θέμα:
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Ημερομηνία: Σάββατο, 7 Μάιος 2011, 22:14

Αγαπητέ,
δεν ξέρω αν αυτό που θα σου δώσω ως απάντηση ισχύει, δηλαδή, δεν το
γνωρίζω στα σίγουρα (γιατί είμαι ένα απλώς χρήστης, και όχι
προγραμματιστής), όμως απορρέει από την εμπειρία μου:
έκανα πριν ένα χρόνο αυτό ακριβώς που λες ("χειροκίνητη" αναβάθμιση από
9.04 σε 10.04, σε υπολογιστή χωρίς σύνδεση στο δίκτυο, κατεβάζοντας λίγο
πριν την αναβάθμιση το iso -στην ουσία κατέβασα το iso για το 10.04 λίγο
πριν την έκδοση του 10.10).
Φαίνεται ότι με την πάροδο του χρόνου ενσωματώνουν στο iso τις
ενημερώσεις, γιατί ο χωρίς σύνδεση υπολογιστής, με τη χειροκίνητη
αναβάθμιση, έβγαζε λιγότερα στοιχεία για ενημέρωση-update, από ό,τι
έβγαιναν στον άλλο με τη σύνδεση, και στον οποίο είχα κάνει μέσω δικτύου
την αναβάθμιση -βέβαια, ο υπολογιστής στον οποίο έκανα "χειροκίνητα" την
αναβάθμιση ήταν νεότερος από τον άλλο που έκανα τις αναβαθμίσεις μέσω
δικτύου, οπότε αυτό θα πρέπει να μας προβληματίσει σε ένα βαθμό πριν
απαντήσουμε με σιγουριά "ναι, κατέβασε το iso την τελευταία στιγμή πριν
κάνεις τη χειροκίνητη αναβάθμιση".
Ως προς το δεύτερο σκέλος, από τα λίγα που ξέρω και καταλαβαίνω, τις
ενημερώσεις δεν μπορείς να τις πάρεις σε cd, ή usb, γιατί αυτές "κολλάνε"
στο σύστημα που έχεις, προσθαφαιρώντας αρχεία/κώδικες. Εκτός κι αν είσαι
προγραμματιστής και μπορείς δεις τον κώδικα και να τον ανασυνθέσεις, ή να
κάνεις τις απαραίτητες τροποποιήσεις.
Ωστόσο, γενικότερα, η συμβουλή μου είναι η εξής: αν δεν ανήκεις σε αυτούς
που πειραματίζονται με το μηχάνημά τους, και ο υπολογιστής σου δουλεύει
χωρίς προβλήματα, θα σου έλεγα να περιμένεις λίγο ακόμα, πριν βάλεις την
11.04 (και ειδικά σε μηχάνημα χωρίς σύνδεση). Μπορεί η 11.04 να φαίνεται
ως η πιο σοφιστικέ μέχρι στιγμής έκδοση του ubuntu, όμως, από ό,τι διαβάζω
στη λίστα, δεν εκλείπουν τα σοβαρά προβλήματα. Προσωπικά, επειδή και τα
δύο μηχανήματα που έχω είναι "παραγωγής" (δουλεύω συστηματικά με αυτά, και
μεταξύ μας, δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου να ψάχνω λύσεις για ό,τι
"στραβό" προκύψει), αποφεύγω να κάνω από την πρώτη στιγμή την αναβάθμιση,
όσο κι αν αυτά που διαβάζω (ειδικά για τις αλλαγές στην 11.04), φαίνονται
αρκετά δελεαστικά και "έχω ψηθεί" να προχωρήσω στην αναβάθμιση... Δεν χάνω
τίποτα να περιμενω 1-2 μήνες ακόμα...(ώστε να λυθούν κάποια σοβαρά
προβλήματα).
Ελπίζω να σου έδωσα μια πρώτη απάντηση.
Φιλικα,
ΔΦ

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δεδομένου ότι δεν είμαι προγραμματιστής γι'
αυτό ζήτησα βοήθεια από το forum. Όσον αφορά το χρόνο για να παίζω με τα
μηχανήματα, δεν τον έχω και γι' αυτό στον υπολογιστή μου στο σπίτι ακόμα να
κάνω την αναβάθμιση στο 11.04. Επειδή βλέπω να έχει γίνει μεγάλη αλλαγή
περιμένω να εκλείψουν από το forum οι αναφορές προβλημάτων, να τελειώσω κάποιες
«πιεστικές» υποχρεώσεις και μετά να κάνω την αναβάθμιση.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου