--- Στις Τετ., 18/05/11, ο/η Stathis Iosifidis (aka diamond_gr)
<diamond...@freemail.gr> έγραψε:

Από: Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) <diamond...@freemail.gr>
Θέμα: Re: Μη λειτουργία του HP laserJet P1005 στο Ubuntu 11,04
Προς:
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Τετάρτη, 18 Μάιος 2011, 10:26

On 18/05/2011 09:10 πμ, Kostas Oikonomou wrote:
> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Χθες έκανα τελικά την αναβάθμιση μου στο 11,04. Αυτή την έκανα μέσα από την
> αναβάθμιση συστήματος, επιλέγοντας «αναβάθμιση στο Ubuntu 11.04». Το σύστημα
> μου είναι 64πιτο.
>
> Έχω συνδεδεμένους δυο εκτυπωτές: HP LaserJet P1005 και τον HP deskjet 845c.
> Σήμερα μπαίνοντας στο Libre Office writer για να εκτυπώσω ένα κείμενο ο 1005
> δεν ανταποκρινότανε. Έπαιρνε την εντολή χωρίς να κάνει τίποτα. Πήγα στις
> ρυθμίσεις συστήματος->εκτύπωση και έκανα διαγραφή του
>   εκτυπωτή με δεξί κλικ και διαγραφή. Στη συνέχεια τον άνοιξα, τον ανίχνευσε
> [...]
Σε προηγούμενες εκδόσεις Ubuntu (αν θυμάμαι στην 8.10) είχα κάνει το
παρακάτω:

1. Σβήστε τον εκτυπωτή που πιθανό να εγκαταστήσει μέσα από το
Σύστημα>Διαχείριση συστήματος>Εκτυπωτής. Δυστυχώς εμένα δεν μου δούλεψε
αμέσως.

2. Εκτελέστε την εντολή:

sudo aptitude install hplip-gui

3. Στη συνέχεια εκτελέστε την εντολή:

sudo hp-setup

Αυτό λογικά δουλεύει για όλους τους εκτυπωτές HP.

Ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς στην ομάδα προγραμμάτων «σύστημα» δεν
υπάρχει εικονίδιο με τίτλο «Διαχείριση συστήματος» για να προχωρήσω στη
διαγραφή του εκτυπωτή.

Και μια ερώτηση. Ουσιαστικά θα αλλάξω driver για τον εκτυπωτή μου; Αν ναι, τι
διαφορές θα έχει από τον οδηγό που χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα;

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου