το θέμα της πιστοποίησης ενός προϊόντος ότι λειτουργεί με Linux αφορά
τον *κατασκευαστή
*της συσκευής. Ο retailer απλώς αναφέρει "συμβατότητα linux", αλλά οι
λεπτομέρειες υπάρχουν στο site του κατασκευαστή π.χ. HP. Ενώ στα win.
Υπάρχουν τρεις τέσσερις συγκεκριμένες εκδόσεις, στο linux υπάρχουν
εκατοντάδες διανομές, οι οποίες αναβαθμίζονται κάθε εξάμηνο ή χρόνο, άρα
μιλάμε για χιλιάδες παραλλαγές του λογισμικού σε βάθος τεσσάρων χρόνων.

Υ.Γ. Το eshop είπε τι linux έχει ο φορητός;;;

Στις 23 Μαΐου 2011 8:18 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

> το
> είναι
> γι'
> linux.

> καινούριο
> τάδε
> Mac

> και
> διαφήμισης,
> άλλο,
> είναι,
> δεν

> driver
> closed-source
> (π.χ.,

> [...]

Υ.Γ. μπορείτε να μου στείλετε ένα σύντομο μήνυμα στο:
http://twitter.com/#!/sdaliakopoulos
<http://twitter.com/#%21/sdaliakopoulos>Σταύρος Δαλιακόπουλος
Χρησιμοποιώ το Ubuntu Λίνουξ:
http://www.ubuntu-gr.org/