Καλησπέρα,

Το away.gr φιλοξενεί σήμερα άρθρο μου με τίτλο Ubuntu 11.04: νέα
εμφάνιση, καλύτερες επιδόσεις όπου επιχειρώ να παρουσιάσω χωρίς πολλές
τεχνικές λεπτομέρειες και έχοντας στο μυαλό τον απλό desktop user τα
χαρακτηριστικά, τις βελτιώσεις και τις δυνατότητες του Ubuntu 11.04
και των βασικότερων εφαρμογών που περιέχει. Από τη μέχρι τώρα ανάδραση
που έχω από αναγνώστες από twitter και facebook φαίνεται ότι
πετυχαίνει αρκετά καλά τον στόχο του και θα μπορούσε να βοηθήσει στην
γενικότερη προώθηση του ubuntu και ενημέρωση του κοινού γύρω από αυτό,
που επιχειρούμε σαν κοινότητα. Οπότε το παραθέτω κι εδώ να υπάρχει για
πιθανή αναφορά:
http://notes.away.gr/2011/05/24/ubuntu-11-04-extensive-review/ ...
Οποιαδήποτε σχόλια ή προτάσεις βελτίωσης ή επισημάνσεις λαθών φυσικά
είναι περισσότερο από ευπρόσδεκτα.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.