Το gnome εξελίχθηκε σε gnome 3, και αυτό είναι θεμα της gnome team και οχι
της canonical. Οι λύσεις ειναι 2. Ή αντικατάσταση των παλαιων pc's ή επιλογη
καποιου αλλου DE, οπως xubuntu

Στις 25 Μαϊ 2011 2:44 ΜΜ, ο χρήστης "Panagiotis Theodoropoulos" <
tpanagio...@gmail.com> έγραψε:

Διάβασα το παρακάτω άρθρο
Τέλος η επιλογή «Κλασσικό Ubuntu» στο 11.10-Oneiric Ocelot
<
http://osarena.net/2011/05/telos-i-epilogi-klassiko-ubuntu-sto-11-10-oneiric-ocelot.html

και θέλω να σημειώσω τα εξής:
Με δική μου πρωτοβουλία και παίρνοντας όλα τα ρίσκα, έστησα στην δουλειά μου
5 Ubuntu Servers (10.04) και 15 Ubuntu Desktop (10.04) τα οποία δέχθηκαν να
χρησιμοποιούν 15 υπάλληλοι. Μετά 1,5 περίπου έτη λειτουργίας η κατάσταση που
έχει διαμορφωθεί είναι η εξής:
Τα pc αυτά που έχουν Ubuntu, παρότι παλαιά και μειομένων δυνατοτήτων σε
σχέση με τα άλλα καινούργια (με windows) που χρησιμοποιούνται στην εταιρεία,
δουλεύουν απρόσκοπτα και με καλύτερες επιδόσεις από τα καινούργια, ουδέποτε
έχουν παρουσιάσει πρόβλημα, η χρήση τους έχει ενθουσιάσει αυτούς που τα
επέλεξαν και έχει προκαλέσει την περιέργεια και λίγο ζήλεια... από τους
χρήστες των windows, οι οποίοι δεν μπορούν να καταλάβουν τι συμβαίνει.
Για τους servers βέβαια δεν το συζητώ. Με εγκατεστημένες πολλές under LAMP
εφαρμογές (CRM, ERP, CMS, DMS κλπ), με τον Hylafax Server, με το Nagioς κλπ
έχει αφήσει άναυδους τους τεχνικούς της εταιρείας, που στηρίζονται
αποκλειστικά στους Windows Servers, με την σταθερότητα και τις επιδόσεις
τους αλλά και το εύρος των open source εφαρμογών που καλύπτουν σχεδόν όλους
τους τομείς.
Το πρόβλημά μου είναι ότι για τα 15 παλαιά pc το unity δεν με ενδιαφέρει
(όχι πως είμαι κατά, αντίθετα το θεωρώ κορυφαία επιλογή), καθόσον για χώρο
εργασίας δεν έχει να προσφέρει κάτι και για τα παλιά pc ίσως είναι και
αρνητικό για τον ενθουσιασμό που επικρατεί από την έως τώρα χρήση του
Ubuntu.
Επομένως η εγκατάλειψη της επιλογής του gnome2 ακόμα και από τα αποθετήρια,
μου δημιουργεί πρόβλημα που δεν ξέρω πως θα το αντιμετωπίσω. Η γνώμη μου
είναι ότι είναι λάθος και δεν έχει νόημα η εγκατάλειψη αυτή και θα ήθελα την
γνώμη σας πως μπορεί να γίνει παρέμβαση στην Canonical με την διατύπωση
άποψης.

--
Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος