Τι υπέροχη ιδέα τα t-shirt και τι όμορφο αυτό που έκανες! Πάω να το ψηφίσω, όχι γιατί μας το είπες ή επειδή είσαι... συντοπίτης, αλλά γιατί μου αρέσει περισσότερο από όλα!
Μπράβο!

Στις 08/06/2011 10:17 μμ, ο/η george boukeas έγραψε:
Το Linux Foundation είχε προκηρύξει πριν λίγο καιρό ένα διαγωνισμό
t-shirt για τον εορτασμό των 20 ετών του Linux. Είχα υποβάλει κι εγώ
ένα σχέδιο και με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω οτι επιλέχθηκε μαζί
με άλλα πέντε και τώρα μπαίνει στη διαδικασία της ψηφοφορίας μέχρι τις
22 Ιουνίου!

Μπορείτε να δείτε τα σχέδια και να ψηφίσετε στο
http://www.linux.com/community/contests-and-polls/contests/2011-tshirt-design-content-finalists.
Το δικό μου έχει τίτλο: "Linux. Everywhere." Αν σας αρέσει, ρίξτε του
ένα βόλι. Κι αν σας αρέσει πολύ, πείτε το και στους φίλους σας.

Γιούπιιι!