Το Αρχικοποιώ ταιριάζει καλύτερα σε σχέση με το βαθμονομώ, καθώς ουσιαστικά
με τον όρο calibate ονομάζουμε κάποιες ρυθμίσεις ή κάποια διαδικασία που
πρέπει να ακολουθηθεί *πριν* εκτελέσουμε μια μέτρηση ή οτιδήποτε άλλο θέλει
ακρίβεια.

To calibrate <http://oxforddictionaries.com/definition/calibrate> κατά
oxford

Στις 19 Νοεμβρίου 2011 2:52 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε: