συγχαρητήρια στα παιδιά,
όταν λέμε μαθητές, εννοούμε γυμνασίου, λυκείου;
που έμαθαν προγραμματισμό; σε κάποια ιδιωτική σχολή ή αυτοδίδακτοι;

Στις 24 Ιανουαρίου 2012 12:26 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

> Το Google Code In είναι μια πρωτοβουλία της Google για να βοηθήσει τους
> μαθητές να προσφέρουν στο ελεύθερο λογισμικό.
> Οι ελληνικές κοινότητες των GNOME, OpenSUSE και Haiku-OS έλαβαν μέρος στο
> Google Code In 2011/2012 και έθεσαν 38 εργασίες για να αναλάβουν οι
> μαθητές.
> Το Google Code In ολοκληρώθηκε πριν μια βδομάδα και αυτά είναι τα
> αποτελέσματα:
>
> ΣΥΝΟΛΙΚΑ (OpenSUSE: 19 + GNOME: 16 + Haiku-OS: 3 = 38 εργασίες)
>  Vagelis:        3
>  Chris:         13
>  Panos:         5
> [...]

Υ.Γ. μπορείτε να μου στείλετε ένα σύντομο μήνυμα στο:
http://twitter.com/#!/sdaliakopoulos
<http://twitter.com/#%21/sdaliakopoulos>Σταύρος Δαλιακόπουλος
Χρησιμοποιώ το Ubuntu Λίνουξ:
http://www.ubuntu-gr.org/