Σε δύο servers (10.10 και 11.04) που έχω κάνει αυτή την αλλαγή
(Prompt=lts), παρότι όταν κάνω login μου εμφανίζει το μήνυμα, ότι υπάρχει
διαθέσιμη επόμενη έκδοση (11.04 για τον 10.10 και 11.10 για τον 11.04), που
μπορώ να εγκαταστήσω με την εντολή do-release-upgrade, όταν τρέξω αυτήν την
εντολή, μου αναφέρει ότι δεν υπάρχει επόμενη έκδοση για ενημέρωση και
υποθέτω ότι αυτό οφείλεται στην αλλαγή (Prompt=lts), που <<λέει>> στον
update-manager να ψάξει για LTS έκδοση και μάλλον όταν θα είναι διαθέσιμη η
12.04 που είναι LTS, θα προχωρήσει στην ενημέρωση.
Παναγιώτης

--
Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος