Τα δύο ελληνικά φόρουμ για το WordPress:

1. http://www.wpmania.gr/forum/ (τελευταία ενημέρωση σήμερα)
2. http://www.wordpress-gr.org/forum/ (τελευταία ενημέρωση χτες)

θα σε βοηθήσουν πολύ, τα παιδιά εκεί είναι άσοι του καράτε στο WordPress :)

Αν έχει παίξει με τις επιλογές στον πίνακα ελέγχου αλλά οι αλλαγές σου δεν εμφανίζονται στο τελικό αποτέλεσμα, τότε χρειάζεται επέμβαση στο οπτικό θέμα, στα αρχεία .php. Αν δεν βρεις ανταπόκριση στα πιο πάνω φόρουμ, εγώ θα μπορούσα να βοηθήσω μέσω της λίστας, αν δεν πειράζει τους υπόλοιπους για το off-topic.