Στις 12 Αυγ 2012 2:36 μ.μ., ο χρήστης "Batzilo™ Βασίλης Σ" <
soulbi...@hotmail.com> έγραψε:

> Το ότι δεν μπορώ να τρέξω την ifconfig νομίζω ειναι επειδή δεν εχει γίνει
ακόμα εγκατάσταση του λειτουργικού συστήματος, και δλδ δεν "υπάρχουν" ακομα
αυτές οι εντολές.
> Με το ίδιο ακριβώς hardware, όταν κάνω boot απο το LiveCD όλα δουλεύουν
κανονικά! Στην εγκατάσταση όμως δεν αναγνωρίζεται η κάρτα δικτύου...

Αυτό σημαίνει ότι αυτα πού λείπουν από την εγκατάσταση δεν λείπουν από το
live σύστημα.

> Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει με Ubuntu desktop 12.04 , Ubuntu minimal
11.04 , Ubuntu minimal 12.04 , Ubuntu server 12.04 και Ubuntu AlternateCD
12.04.
> Καμια προσπάθεια εγκατάστασης δεν μου αναγνώρισε την κάρτα δικτύου!!!
Όλες βγάζουν το ίδιο σφάλμα στην εγκατάσταση...

Ποιο σφάλμα βγάζει η εγκατάσταση;

> Και κάτι ακόμα. Όταν βάζω το CD εγκατάστασης και μου εμφανίζει το menu,
πατάω ESC για να περάσω στον text-based installer και να κάνω command line
install.
> Μου εμφανίζεται η προτροπή "BOOT :" αλλά εκεί όταν γράφω "cli" (για την
command line install) και πατάτω enter παίρνω σφάλμα : "could not find
kernel image : cli"
> Αν δώσω cli-expert μπαίνω στην διαδικασία εγκατάστασης (expert mode) αλλά
και πάλι δεν αναγνωρίζεται η κάρτα δικτύου.
> Αν πατήσω απλώς enter πάλι μπαινω στην διαδικασία εγκατάστασης (normal
mode) και καταλήγω στο τέλος με γραφικό περιβάλλον gnome, πάλι χωρίς
αναγνώριση κάρτας δικτύου.
> (αυτό σε όλες τις εκδόσεις που δοκίμασα)

Όταν εγκαθιστάς την desktop έκδοση, πάλι παίρνεις not found για το ifconfig;

> Όσο για την αλλαγή πυρήνα, όλες μου οι προσπάθειες για εγκατάσταση και
όλα τα live sessions έγιναν με τον ίδιο πυρήνα.

> Στα live sessions η κάρτα δικτύου δουλεύει, στις προσπάθειες για
εγκατάσταση δεν αναγνωρίζεται... Πως γίνεται αυτό???

Στο live session είναι εγκατεστημένα κάποια πακέτα πού δεν εγκαθίστανται
όμως αυτόματα από το πρόγραμμα εγκατάστασης στο δίσκο.

> Βασίλης

(πάντα στην command line του install ubuntu minimal 12.04) χωρίς να πάρω
αποτελέσματα:

http://cateee.net/lkddb/web-lkddb/IP1000.html

Kernel Modules τον driver για την κάρτα δικτύου μου, τότε δεν μπορεί να
παίξει ότι και να κάνω.

τρέχω την live εκδοση Ubuntu 12.04 απο USB. Τότε δουλευε η κάρτα δικτύου.
εγκατάσταση ubuntu minimal 12.04

(συνολικά βγάζει 5 modules : usb_module, vesafb, usbhid, hid, floppy)

Plus Corp IP1000 Family Gigabit Ethernet [13f0:1023] (rev 41)
Stepping- SERR- FastB2B- DisINTx-
<TAbort- <MAbort- >SERR- <PERR- INTx-
D3hot+, d3cold+)

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) ως ελαφριά εναλλακτική για παλιό pc.
μπορει να καταλήξω εκεί αν δεν βγει άκρη.

Εγκατάσταση‏

Desktop Version οχι? Έχουν κάποια διαφορά στους drivers πχ?

Το

Ubuntu