Καλησπέρα,

υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά επίσημα cd ubuntu 12.04 , οπότε θα βρεθούμε σε
κάποιο σημείο να σου παραδώσω μερικά  για το ChaniaLUG.

Υ.Γ Με την ευκαιρία, αν υπάρχει κάποιο lug ή linuxteam που θέλει κάποια cd
και δεν έχει πάρει, ας επικοινωνήσει μαζί μου.

Στις 10 Σεπτεμβρίου 2012 7:52 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pkt...@gmail.com> έγραψε: