Ακολούθησα την συμβουλή σου, έτρεξα firefox -safe-mode και τον άφησα
ανοιχτό (και το gmail) από χθες το απόγευμα. Σήμερα το πρωί ο υπολογιστής
μου σερνόταν και με htop είδα πάλι ότι ο firefox είχε ανεβάσει τις 2 cpu
στο 85% σταθερά.
Μήπως είναι το gmail το πρόβλημα, γιατί ορισμένες φορές που ανεβαίνει η cpu
μου εμφανίζεται μήνυμα ότι υπάρχει πρόβλημα με script από mail.google και
με ρωτά να συνεχίσω την εκτέλεση του script ή να διακόψω.

--
Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος