On 10/03/2013 02:09 AM, spiros spiros wrote:
> Σου έχω την απάντηση στο ερώτημα σου και λέγετε kubuntu...
οκ εσενα σε αρεσει το KDE σε αλλους ομως οχι. και εχω σε εχω την
απαντηση που λέγετε xubuntu ..τωρα ομως τι ? θα λέμε ubuntu based που
πλέον ειναι κοινωτικα και δεν υποστηριζεται το γραφικο περιβαλλον απο
την Canonical ? το ubuntu με unity ως desktop ειναι ακριβως το ιδιο με
το ανερχομενο ubuntu phone , θελει ο Μαρκ τα παντα να ειναι σχεδον ιδιο
ετσι ο χρηστης να μην μπερδευεται ..

> Στις 02/10/2013 08:10 μμ, ο/η Konstantinos Togias έγραψε:

Klearchos-Angelos Gkountras
--------Contact info----------
mail      k...@grrlz.net
xmpp      k...@dukgo.com