Φίλε Κώστα,
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ακολούθησα τις οδηγίες σου, αλλά πάλι η βάση
δεδομένων που πρόσθεσα από το USB stick δεν έδειχνε τα δικά μου δεδομένα.
Το πρόβλημα στην όλη υπόθεση φαίνεται να το έχει το Base και όχι το Writer. Εγώ
δοκίμασα να ανοίξω το αρχείο στο USB stick κάνοντας διπλό κλικ πάνω σε αυτό,
και φυσικά ανοίγει σε Base (και όχι μέσα από το Writer). Ήθελα να συνεχίσω να
περάσω τις εγγραφές μου όλες, και μετά θα πήγαινα στο Writer για να αρχίσω να
περνώ στο κείμενο τη βιβλιογραφία.
Για κάποιο λόγο το Base «αρνείται να δει» τα δεδομένα του USB stick, και μου
παρουσιάζει δικά του δεδομένα. Το πιο τρελό είναι ότι μου εμφανίζει τα δεδομένα
μου μόνο στον υπολογιστή όπου έχουν περαστεί αυτά και όχι σε άλλον.

Φιλικά
Κώστας Οικονόμου

     Στις 6:39 μ.μ. Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015, ο/η KM <marm...@gmail.com> έγραψε:

 On Tue, 16 Jun 2015 17:00:03 +0000 (UTC)
Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr> wrote:

> Πριν μερικές μέρες αντέγραψα το αρχείο bibliography του LibreOffice Base σε
> ένα φάκελο όπου γράφω ένα κείμενο στο οποίο θέλω να βάλω βιβλιογραφικές
> αναφορές. Διέγραψα τις εγγραφές που είχε στον πίνακα biblio με τον εξής τρόπο:
>
> Τις επέλεξα από τον πίνακα και μετά τις διέγραψα (δεν φαινόντουσαν καθόλου
> στον πίνακα, αλλά ούτε και στην αρίθμηση των εγγραφών στο κάτω μέρος της
> οθόνης).
>
> Στη συνέχεια δημιούργησα μια φόρμα με τίτλο biblio και άρχισα να περνάω τις
> δικές μου βιβλιογραφικές αναφορές.

> [...]

Ίσως η βάση δεδομένων βιβλιογραφίας, στο stick να μην «φαίνεται» γιατί δεν
είναι καταχωρημένη.
Δοκίμασε (στο φορητό) F4, δεξί κλικ, εγγεγραμμένες βάσεις δεδομένων και
πρόσθεσε τη δική σου βάση.
Αν δεν εμφανιστεί άμεσα, επανεκκίνησε το writer.

Konstas Marmatakis