Υποψιάζομαι ότι ο Η/Υ σου δεν έχει επαρκείς μνήμη για τα ανοικρα
προγραμματα που τρέχεις δες πόση μνήμη καταναλώνεις με την εντολή free -m .

Σε περίπτωση που ΔΕΝ σου αρκεί η μνήμη κάνε τα εξής:

  * Μην έχεις ανοικτά ότι προγραμματα δεν θές.
  * Όχι πολλά tabs στον browser.
  * Φροντιζε να μνην ανοίγουν αυτόματα υπήρεσίες που τρέχουν στο
    παρασκήνιο αυτόματα. Σε ubuntu 16.04 το πετυχαίνεις αναζητόντας
    "Προγράμματα εκκίνησης" και κλείνοντας όσα δεν θες.
  * Σε περίπτωση που όντως θες μνήμη πάρε έξτρα.

Στις 19/06/2018 06:10 μμ, ο Kostas Oikonomou έγραψε: