Τελικά έλυσα το πρόβλημα. Άνοιξα τον υπολογιστή σε Unity και είδα τις
ρυθμίσεις που είχα. Η διαφορά ήταν ότι σε gnome είχα επιλέξει τη χρήση της
ίδιας πηγής για όλα τα παράθυρα. Αλλάζοντας τη ρύθμιση στο να επιτρέπονται
διαφορετικές πηγές για κάθε παράθυρο λύθηκε το θέμα.
Να σημειώσουμε ότι στο Unity κάτω από την τελευταία επιλογή έδινε τη δυνατότητα
για επιλογή αν τα νέα παράθυρα θα χρησιμοποιούν την προεπιλεγμένη πηγή ή την
τρέχουσα. Η επιλογή αυτή δεν υπάρχει στο gnome, αλλά ευτυχώς δουλεύει όπως
ήθελα, δηλαδή τα νέα παράθυρα να χρησιμοποιούν την προεπιλεγμένη πηγή.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου

    Στις Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου 2018, 12:56:36 μ.μ. EEST, ο χρήστης Kostas
Oikonomou <kikono...@yahoo.gr> έγραψε:

 Αγαπητοί φίλοι, θα ήθελα να με βοηθήσετε να ρυθμίσω τη γλώσσα πληκτρολογίου
στο Ubuntu 18.04. Συγκεκριμμένα έχω στο σύστημα μου εγκατεστημένα τα ελληνικά
και τα αγγλικά. Θέλω σε κάθε νέο πρόγραμμα που ανοίγω να έχει σαν πρώτη γλώσσα
τα αγγλικά.
Η μέχρι τώρα ρύθμιση που μπόρεσα να κάνω έχει ως εξής: κάθε πρόγραμμα που
ανοίγει έχει σαν γλώσσα πληκτρολογίου την τελευταία που χρησιμοποιούσα. Δηλαδή
αν για παράδειγμα όταν έκλεισα το Mozilla είχα ενεργοποιημένα τα ελληνικά,
ξανανοίγοντας το Mozilla αυτός ανοίγει με ενεργοποιημένα τα ελληνικά. Εγώ θα
ήθελα να ανοίγει με ενεργοποιημένα τα αγγλικά

Αυτή τη ρύθμιση την είχα πετύχει στο 16.04 που είχα προηγουμένως, πριν
αναβαθμίσω στο 18.04. Τώρα δεν τα καταφέρνω να το πετύχω και στο 18.04.
Έχει κάποιος κάποια ιδέα για το ποια ρύθμιση πρέπει να κάνω;
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου