Πήγα σε υπολογιστή που έχει windows 10. Έβαλα το usb μου και μου ζήτησε να
κάνω επιδιόρθωση, πράγμα που έκανα. Με ενημέρωσε ότι δεν πέτυχε πλήρως η
επιδιόρθωση. Όταν άνοιξα το φάκελο "others" είχε μέσα μόνο ότι αρχεία είχα στο
root ενώ όλους τους φακέλους τους διέγραψε. Ευτυχώς που το usb δεν περιείχε
πρωτότυπα αρχεία αλλά μόνο αντίγραφα.
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.
Κώστας Οικονόμου
    Στις Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020, 02:40:37 μ.μ. EET, ο χρήστης Kostas
Oikonomou <kikono...@yahoo.gr> έγραψε:

  Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αυτό θα μπορέσω να το κάνω την Τρίτη που θα
ξαναπάω στη δουλειά. Μετά θα σας ενημερώσω.

Φιλικά
Κώστας Οικονόμου

    Στις Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020, 1:55:02 μ.μ. EET, ο χρήστης Αντώνης
Αντωνούλας <aanto...@otenet.gr> έγραψε:

Ναι δεν πιστεύω ότι πρόκειται για ιό αν και μου φαίνεται περίεργο να κλειδώσει
η δομή των αρχείων σε fat32. Νομίζω ότι η πρώτη κίνηση που πρέπει να κάνεις
είναι να το συνδέσεις σε υπολογιστή με windows 10 και να δεις αν βλέπεις τα
αρχεία σου. Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα με την δομή των αρχείων επειδή
έγινε βίαιη αποσύνδεση από τον υπολογιστή θα σου εμφανιστεί και σχετικό μήνυμα
στα windows 10 που θα σε ρωτάει αν θες να διορθωθεί το σχετικό πρόβλημα.

 Στις 26/1/20 1:22 μ.μ., ο Kostas Oikonomou έγραψε:

 Αντώνη,
  Ευχαριστώ για το χρόνο και το ενδιαφέρον σου.
  Το σύστημα αρχείων του USB είναι FAT32 (αν δεν κάνω λάθος). Για του λόγου το
αληθές επισυνάπτω το αποτέλεσμα από το πρόγραμμα «disks» του Ubuntu. Αυτό το
δεδομένο δεν αλλάζει τις οδηγίες αποκατάστασης, έτσι;
  Τουλάχιστον δεν είναι κάποιος ιός;

  Φιλικά
  Κώστας Οικονόμου

      Στις Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020, 1:02:16 μ.μ. EET, ο χρήστης Αντώνης
Αντωνούλας <aanto...@otenet.gr> έγραψε:

   Κώστα το usb είναι με σύστημα αρχείων ntfs; Αν ναι, νομίζω ότι επειδή
 δεν έγινε ασφαλής κατάργηση τα windows 10 έχουν "κλειδώσει" τη δομή των
 αρχείων σου. Καλύτερα νομίζω να προσπαθήσεις με κάποιον υπολογιστή που
 έχει windows 10 (κατά προτίμηση επειδή με αυτό το λειτουργικό συνέβη το
 πρόβλημα, δεν ξέρω αν τα windows 7 θα "συμπεριφερθούν" στα αρχεία σου
 όπως πρέπει) να ελέγξεις αν μπορείς να δεις τα αρχεία σου και σαν πρώτη
 λύση να τρέξεις την εξέταση δίσκων των windows 10 για το usb drive σου.

 Στις 26/1/20 11:02 π.μ., ο Kostas Oikonomou έγραψε: