Υπάρχουν εφαρμογές για παραγωγή ισχυρών κωδικών στο τερματικό. Μια που
χρησιμοποιώ συχνά είναι η pwgen.

Γενικά είναι πολύ κακή ιδέα να προσπαθούμε να "επανεφευρουμε τον τροχό" σε
θέματα που άπτονται ασφάλειας ή κρυπτογραφίας. 99.999999999% θα το κάνουμε
λάθος με ολέθρια αποτελέσματα.

Στις Κυρ, 6 Μαρ 2022, 5:49 μ.μ. ο χρήστης Αντώνης Αντωνούλας <
aanto...@otenet.gr> έγραψε: