Boas,
A algún de vos que teña instalado Ubuntu 9.10 arráncanvos ven os servizos
cada vez que reiniciades? A min non me arranca nin o apache, nin mysql, nin
ssh (polo menos estes foi os que me din conta que non me arrancaban).
Comprobei que estiveran en /etc/rc5.d  e si que están, pero teño que
arrancalos á man.
Non sei se a algún de vos lle pasa o mesmo ca min, ao principio pensei que
era algo que tocará que non debía tocar, pero pásame en todos os equipos que
teño instalado Ubuntu 9.10.
Sabedes se houbo algunha actualización "rara" en Ubuntu ou algo así?

Un saúdo.