Tameń ando moi mal de tempo e aínda así gustaría axudar... o problema é outro

Desde hai unha tempada resúltame imposible acceder coa miña conta de
Launchpad desde Firefox.
Non me recoñece o contrasinal e así non podo organizarme ben coa colaboración.
Non sei por que pero non hai maneira. Podo entrar co Chromium, así que
non é problema do meu perfil.

Sempre me di o mesmo:

Your page was stale.

Apologies, the page you came from was a little old. Perhaps you
navigated here from a browser window other than the one you used to
login. If so, try using the other browser window. Or, try your action
again, starting from our home page.
Go to our home page

Pasouvos algo parecido ?