Boas!

 En primeiro lugar, gustaríame comezar cunha reflexión: a tradución
desta aplicación (Ou era «aplicativo»? Aparentemente, a RAG segue sen
admitir o termo...) ten máis importancia da que poida parecer
inicialmente. Neste eido -a xestión de repositorios de código-, a
terminoloxía aínda non está, nin moito menos, afianzada.
 A menos que exista, neste ámbito do desenvolvemento de software, un
precedente importante (Mercurial, SVN, CVS...) que eu descoñeza e que
xa sentara cátedra ao respecto (cousa que dubido, en base a miña
impresión persoal da absoluta falta de consenso, ou, mellor dito, do
único consenso práctico imperante: empregar os termos ingleses sen
traducir), o certo é que poden pasar dúas cousas, dada a
transcendencia de «git»: ou ben asentamos definitivamente a
terminoloxía para esta rama da enxeñaría de software, ou ben
provocaremos o rexeitamento frontal dos usuarios. En ambos casos, a
responsabilidade será grande.

 Dito isto, ignoro cales son os convenios que xa poda haber
establecidos ao respecto, pero dado que uso profesionalmente este
software numerosas veces ao día e me toca bastante o tema, e tendo en
conta a reflexión do parágrafo anterior, voume animar a ofrecer as
miñas propostas por se algunha delas vos parece máis axeitada que as
vistas ata o de agora.
 Admito que máis de unha é algo «creativa», pero neste momento no que,
como xa tratei de resaltar, deberiamos considerar con moito detemento
o vocabulario a empregar, opino que nalgún caso sería desexable buscar
unha opción máis descritiva da acción ou concepto correspondente, na
nosa lingua, que a mera tradución dos termos ingleses.

 Sen máis, velaquí as tedes:

 * commit: Persoalmente, opino que algo do estilo de «consolidar» ou
«(a)cometer», a natureza desta acción. En español usan «hacer un
non traducir os termos non é unha exclusiva nosa-). En portugués
nun senso que é bastante pouco habitual en galego, polo que daría pé a
confusión). O «enviar» que se comentou antes paréceme desaconsellable,
xa que se asemella moito máis ao concepto detrás do termo «push» que
ao de «commit».

lusos) son máis que adecuadas, nada que inventar aquí.

 (Nota: consiste en descargar os posibles cambios que sucederan na
orixe, dende a última sincronización con esta, pero sen integralos co
código local nin facer nada con eles, excepto deixalos gardados na
caché, a espera; o previsible paso seguinte sería un «merge», para
incorporar eses cambios na nosa copia local, aínda que iso dependerá
de se fixemos moitas modificacións locais que diverxeran das feitas no
repositorio remoto e que, polo tanto, requiran unha resolución manual
ou outro tipo de accións)

parece nada afortunado.
«merge» inmediatamente a continuación)

 * push: Ademáis do evidente «empuxar / empurrar», que non é demasiado
descritivo na nosa lingua, tamén serían interesantes «impeler» ou,
de mandar os cambios locais consolidados na nosa copia do repositorio
cara a orixe / repositorio / fonte remota.

diferencialo doutros usos destes termos vou mencionar «enganche». É
unha execución programada, unha acción que se configura para ser
disparada cada vez que ocorra un evento determinado. Por exemplo,
traducíase como «guión»?) xusto antes (ou xusto despois) de facer un
pull (ou un merge, un commit...) O concepto non é exclusivo de «git»,
pode que xa haxa consenso ao respecto nesta comunidade.

chegar a ser válida, pero non paga a pena reinventar a roda neste
concepto)

 * status: Supoño que xa haberá un consenso estendido, no eido do
«git» non se utiliza de diferente forma que en calquera outra
máis axeitadas.

 * reset: Probablemente tamén haberá consenso... pero nalgúns casos,

termina de convencer, pero é o mesmo termo que pensara eu, e non se me
ocorre nada mellor. Aquí non foron de axuda as traducións española e
portuguesa.

 * cherry-pick: Ou ben un termo directo, pero probablemente pouco
explícito, coma «escolla selectiva».

 * staged: Mmmm, esta é bastante complicada (para mostra, un botón:
https://softwareengineering.stackexchange.com/questions/119782/what-does-stage-mean-in-git
).
   É o estado que acadan os ficheiros cando só se lles fai a primeira
acción, só sería a segunda metade, pero vou obviar ese feito).
changes» sería meter a mercadoría (os últimos cambios realizados nos
ficheiros) nun contedor, pero deixala aínda sen subir ao barco, por se
acaso queremos facer un control aduaneiro, ou agardar a ter máis carga
dispoñible -que, pola razón que sexa, ten sentido meter nese mesmo
contedor-. É o que se consegue coa orde «git add [...]». Os franceses
excepcións. En castelán, unha vez máis, deixan o termo sen traducir.
Non teño claro que suxerir.

vexo por que non usala (permite revisar que usuario foi o que fixo
certos cambios).

 * «Not supported»: Dependería do caso; tería que ver realmente onde
se emprega, pero pode que nalgunha ocasión «sen soporte» fose máis
axeitado ca «non está admitido».

 * clone: «Clonar» non ofrece dúbidas.
 * add: «Engadir», sen máis.
 * amend: «Emendar», nada novo.

sería totalmente incorrecto, xa que se refire a «estar nun punto máis

 Saúdos a todos,

 Román