----- Original Message -----
From: George Christofis
Sent: 09/29/13 03:28 PM
To: Nik Th
Subject: Re: [Ubuntugr-qa] Τεστ λειτουργίας λίστας

Εκτός από το preffered μπορείς να ορίσεις εσύ όποιο άλλο email θες απλά με τη
διαφορά όμως ότι το έχεις προσθέσει στο προφίλ σου στο launchpad!
Δες εδώ τι έχει ορίσει ή κάνε ότι αλλαγή θέλεις ώστε να μην έχεις πρόβλημα:
https://launchpad.net/~eliasps/+editemails

Σωστό Geochr.

Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι μου ήρθε στην λίστα (θα το είδατε κι εσείς)
ενημέρωση για το bug : https://bugs.launchpad.net/unity/+bug/1226962

Τώρα δεν ξέρω αν το κάνει και σε εσάς (που είστε admin). Δηλαδή να στέλνει
ενημερώσεις στην λίστα σε όσα bugs έχετε κάνει subscribe (εσείς προσωπικά) ή το
κάνει μόνο σε μένα, που θεωρούμαι owner ;
Καλή λειτουργία πάντως κι αυτή.

Τέλος θα ήθελα τη γνώμη σας σε κάτι άλλο. Να κάνουμε την ομάδα Open και όχι
moderated ; Με την έννοια ότι οποιοσδήποτε μπορεί να τεστάρει μια διανομή, δεν
είναι ανάγκη να εγκριθεί από κάποιον άλλο(εμάς). Έστω και μια φορά να την
εγκαταστήσει και να την δοκιμάσει, ίσως να εντοπίσει κάποιο λάθος. Δηλαδή δεν
είναι ανάγκη να αφοσιωθεί σε αυτό.
Ίσως να την κάναμε open και τα subscriptions με ημερομηνία λήξης.
Το θέμα με τις Open Teams είναι πως δεν μπορούν να έχουν PPAs. Θα μας
χρειαστούν ποτέ PPAs ;