Kære Klaus

herligt link i dag - kan se den går lige forbi mine forældres sommerhus -
vesterlyng/havnsø/eskebjerg

Hår du det ellers godt?

Tiden her er travl. Skal have møde på tirsdag med en arkitekt fra Ålborg
af,- en af mine sebberbåde, skal rekonstueres - spændende spændende. I
pinsen skal jeg lave fortællefestival - så det bliver spændende på flere
punkter. Kasper glæder sig også - det bliver første gang vi mødes for alvor.
han lader sara blive hjemme, så jeg tænker det er for at finde ud af, hvad
det her lige er, vi har gang i.
så sommerfuglene basker - andree gange sidder de med pænt sammenfoldede
vinger og er temmelige cool i det.

Kløcken er også under forandringer - ingen tvivl om det. Nogen ting ligner
sig selv - andet tager dine former. Overvejer du at komme tilbage til os?
Jeg ville elske det. Dorthe er god, og her den første kommer der en bente,
hun er endnu bedre tror jeg. En frisk dame omkring de 50.

Så vi kunne blive et supert hold - og der bliver assistentopgaver - det er
jeg ikke i tvivl om.

Går det godt? med studie - bolig og familien. Og hvad med kærligheden ?

Sidder her og drikker te og lytter til lille vergil. Suverænt. I går aftes
var jeg inde i kongens have og lytte historier. te på termoen, et tæppe og
så er det bare at nyde og lade roen falde og lytte.
det var bare godt - og gratis. www.historier.dk
Nå, jeg vil se og i sving. Savner dig. har du mon snart tid til at komme og
spise/ eller drikke te/kaffe?

du savnes.

stort klem

dorthe