Nembe teh bade ngahajakeun ka tempat kajantenan mung mani pabeulit
pisan mani seueur anu marapah janten we teu janten da rada caket
ditemapt abdi. ari naros kanu tos di tempat kajantenan mah meludugna
di Plaza 89 persis sebrang kedubes australia.

@ERN

--- In [EMAIL PROTECTED], joko tingkir <[EMAIL PROTECTED]>

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/0EHolB/TM