wilujeng ka MJ ade tizy tos milangkara..ngiring bingah
----- Original Message -----
From: mj
Sent: Wednesday, September 15, 2004 12:30 PM
Subject: RE: [Urang Sunda] (gambar) tizzy tweety

ieu gambar Tizzy mah kanggo teh Ani wungkul, oge kanu resep gambar orok.
hehe.
minggu kamarina, ku gengna tizzy diajak ka FO rumah mode di setiabudi.
difoto, bet siga tweety, kartun anak hayam nu rupana koneng tea. eta panon
bolotot jeung biwir keriting...haha

mj

http://geocities.com/mangjamal

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/0EHolB/TM