Euweuh gawe anggota DPR teh, anu kudu dibebenah teh lain gerbongna
tapi mental... mental...mental!
Da di Luar Negeri mah anu sasatna negeri lain muslim, najan lalaki
jeung awewe dihijikeun. Euweuh lalaki cunihin! jiga di urang, najan
lain Islam tapi kahirupan di nagara sejen mah geuningan leuwih Islami!
Sakali deui, cing ka anggota DPR pilari damel anu langkung mangfaat ka
sadaya rahayat. Cenah, hayang aya kasataraan jender!
Mun enya hayang setara mah, antara lalaki jeung awewe nya wayahna wae!

Komunitas Urang Sunda --> http://www.Urang-Sunda.or.id