Alhamdulillah. Hatur nuhun pisan ku panampi Ki Eddy. Mangga Ki,
yaktos sim kuring bade moal isin2 thalabul 'ilm naon wae didieu.
Duh manawi mung sakinten ari blogs mah. Resep weh, asal aya emutan
khusus teras ngawangun blog, kanggo kenang2an manawi aya mangpaat ka
para wargi. Perwanojaan? Ssssstttt, tapi jagi rhs sim kuring nya Ki.
Wassalam.

--- In urangsunda@yahoogroups.com, "Heryadi, Eddy" <[EMAIL PROTECTED]>