Gentos nya a basa Sunda...Saurang Miranda anu Gultom sareng anu manatan
Deputi BI tea moal mungkin teu terang kana sagala Protap atawa kabijakan
internal BI..moal pisan...Anu kudu ati2 teh anu nanya...jawaban "tidak tahu"
teh tiasa oge jawaban strategis..parantos dipikir implikasinya..Patarosan
gayus anu ngageleger sareng cederung bahe ..tapi teu pati essential kana
inti pasualan...tiasa wae "diayun" kaluar ana tina inti masalah. benten
lamun anu narosna KPK....

On 12/22/09, Abbas Amin <abas_ami...@yahoo.com> wrote:

> Dari pertanyaan2 terhadap Gultom yang Miranda itu; yaitu mantan Gubernur
> BI;
> maka kelihatan banyak sekali Miranda Gultom tak BISA jawab. Terutama
> serangan
> pertanyaan dari Gayus PDIP; kemudian PDIP satu lagi !
>
> Dari sini kita bisa lihat, mana anggota2 DPR yang cukup berbobot; dan mana
> yang bukan saja tak berbobot, malah membuat pertanyaan jadi "kabur" dan
> mengaburkan ! Dari Golkarpun yang sudah berpengalaman ternyata kurang
> greget !

> [...]

Kirim email ke