Ahoj,
veverka v primarni konfiguraci mysql vubec nepouziva, je to hloupy rozhrani k imapu. do mysql to leze pouze v pripade ze se aktivuji nektere dodatecne funkce, jako je adresar pres mysql apod. Pouzival jsem ji pomerne dlouho, mela by mit krome toho i vlastni log, ja bych hledal problem v kombinaci apache/mysql a to ten ze pravdepodobne jsou nekde nastaveny persistent spojeni a neustale se generuji nove. To ze to spadne manzelce muze byt objemem posty, pokud dochazi k autorizaci imapu skrze mysql, pripadne k jeho indexaci, ale to uz vyslovene varim z vody.
Dalsi moznost jsou nabourane databasove soubory, atd. atp.
Bez vice informaci tezko rict.
Vilem