28.02.12 16:14 Milos Vyletel napsal(a):
> Bohuzial mas pravdu. To ze takto fungovala doteraz vacsina komercnych veci
> bol smutny fakt ale ze sa to dostava aj do opensource projektov fakt
> smutne...

Souhlas. Jsem hodne vdecny za to, ze FBSD je podstatne konzervativnejsi.
Nedavno jsem bojoval prave s GStreamer/PulseAudio/<janevimcojeste>
na Linuxu a myslel jsem, ze se z toho gulase zjevim...

> Nedavno som cital jeden pekny blog ktory sa presne k tejto problematike hodi.
> Sorry za OT:
> http://blog.ngas.ch/archives/2011/12/13/the_destructive_desktop__mdash_linux_in_trouble/index.html

Vynikajici clanek, dik! Jeste se tam mohl trochu obout do initrd, to je taky
lahudka :)
(taky sorry za rozvijeni OT, uz v tom pokracovat nebudu)

Mirek