Miroslav Lachman wrote (2015/03/15):
> [...]

Při pádu systému nebo výpadku proudu, nebo co je u nás asi nejčastější, tak
při problému s UPS :o)

> Asi te nepotesim, ale prinasi to nekolik dobre znamych problemu. Pokud
> se neco nezmenilo a ja to nezaznamenal, tak se na SU+J neda delat
> snapshot / live dump.

Zdá se, že stále platí, minimálně v 10-STABLE z ledna.

> A dalsi, zavaznejsi problem je, ze 10.1 s root oddilem na SU+1 pri
> rebootech zatuhava, zejmena se to projevuje po updatech pres freebsd-update.

Děláme aktualizace přes zdrojový kód a u nás jsme na tento problém
zatím nenarazili, nebo aspoň já ne. A na několika serverech a počítačích
SU+J povolené máme, včetně root oddílu.

> Driv jsem pokousel stesti s gjournalem a postupne ho zase ze vsech
> stroju vyhazel. SU+J jsem radeji uz ani nezkousel (po tom, co jsem cetl
> v mailinglistech). Takze bud mam klasicke UFS2 SU, nebo ZFS - tam, kde
> to ma smysl.

Když to shrnu za nás, tak postupně na servery a počítače SU+J přidáváme
a na žádný větší problém jsme zatím nenarazili. Většinou se systém
zotaví dobře a jen občas se napíše, že žurnál je poškozený a musí se
udělat běžný fsck.