> Resenim je, opravit GPT z primarni tabulky.
>
> Prikaz "gpart recover" (vice info v man gpart)

Ja mam podobny problem u USB disku s GPT, ktory jsem si sam vytvoril.

GEOM: da0: the secondary GPT table is corrupt or invalid.
GEOM: da0: using the primary only -- recovery suggested.

Po `gpart recover` se to opravi. Ale kdyz z neho znovu nabootuju, tak je
problem zpet - ta hlaska se objevi uz pri bootu.

Pouzivam ho na bootovani jedneho serveru s sifrovanym diskem pomoci GELI. Vsude
je GPT a ZFS.

Neco tu zalozni kopii partition tabulky pri vypinani nebo bootu asi znici.

Ten USB disk vypada takto:

root@shockwave:~ # gpart show da0
=>      34  15364349  da0  GPT  (7.3G) [CORRUPT]
        34       990       - free -  (495K)
      1024      1024    1  freebsd-boot  (512K)
      2048  15362048    2  freebsd-zfs  (7.3G)
  15364096       287       - free -  (144K)

Problem me netrapi, proste to ignoruju. Posilam to jen pro info.

Majo