Miroslav Lachman wrote (2017/12/04):
> Na freebsd-update je totiz hrozne pomala ta faze, kdy si stahuji binarni
> patche, overuje jejich checksum a pak se aplikuji. Pokud k tomu ma
> clovek takhle aktualizovany i /usr/src, protoze je to potreba pro
> nektere porty (kernelove moduly z portu), tak co si vzpominam, muze to
> bezet treba pul hodiny.

A já se pořád divil, proč update server potřebuje aktuálně přes 24 milionů
souborů. A proč třeba jeden upgrade potřebuje těch souborů skoro 300 tisíc.
Třeba to-11.1-RELEASE má 5 adresářů a 271 142 souborů. A každý soubor je
nazvaný na 129 znaků: Hash 64 znaků, pomlčka a zase hash 64 znaků. Tohle
prostě rychlé ani být nemůže.