Dňa 26. 5. 2020 o 7:45 Dan Lukes napísal(a):

riadiaci blok v maiboxe ... imap-uw ho robí binárny.

Do textoveho MBOXu nemuze a imap-uw to nedela. To by tam MTA uz nemusel byt schopen pridat dalsi email. V tomhle problem neni, do textoveho MBOX souboru IMAP-UW dava data textove.

Dan

Síce neviem vo FreeBSD jednoducho si zapnúť logovanie operácii na konkrétnom súbore (čas, program, typ operácie) a musím isť na to okľukou, ale aj tak som zistil, že do MBOXu mi chodil len sendmail, pop3 a imap4, ak nerátam  aktivitu pri logine ktorá v sell informuje o nových emailoch.

Lenže ani pop3 ani imap4 ho nezamykajú trvale počas celej svojej činnosti.
Viem to preto, lebo som si otvoril spojenie a počas mazania emailov a pomalého listovania zoznamu mailov som poslal cez sendmail novy email a v zozname mailov sa ihneď objavil, co by pri uzamknutí súboru počas prace klienta s príslušným deamom nebolo možné.

Čiže by som súčasne sledoval zmeny súboru a i/o od imap-uw.

Jozef