Hei,

Mistä voisi johtua kun LibreOffice 3.5.0 eikä myöskään 3.4 asentaminen ei
useista yrityksistä onnistu, asennuksen loppuvaiheessa tulee ilmoitus :sulje
ohjelma LibreOffice 3.5.0 ja ohjelman pikakäynnistys... ja kun kuittaan
ilmoituksen ok (mikään ei siis ole auki) niin asennusohjelma ilmoittaa että
asennusta ei ole voitu suorittaa loppuun/ asennus keskeytettiin ennen kuin
asennus oli saatu kokonaan valmiiksi. Olen nyt kokeillut monta kertaa ja aina
sama ilmoitus.

Minulla on windows 7 (64-bittinen) ja Java on 6.0.

Ystävällisin terveisin

Johanna Moisio
johanna.moi...@elisanet.fi
--