Hei!

Käyttäjä sai jo apua ongelmassaan. Kiitos Juhani kuitenkin yhteydestäsi
postituslistallemme.

Terveisin

Jan

 #####Lähetettyjen viestien kopiot##### Hei,

Suuret kiitokset.

T: T.S

sivutettuna. Eli onko mahdollista poistaa sivujen välilä oleva näytöllä näkyvä
tyhjä tila, niin että asiakirja näkyisi näytöllä juoksevana valkoisena
pohjana.

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail users+h...@fi.libreoffice.org
Ohjeita viestien laadintaan: http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette