mielenkiintoista. Enpä osannut ajatella OxygeOfficea ollenkaan, tuon
version kokeilemisesta on kulunut jo useampi vuosi enkä tiedä, mikä lisäosa
olisi sieltä peräisin. Kysenen päivityspainike on ollut ohjelmassani jonkin
aikaa siitä huolimatta, että olen mielestäni asentanut Libren puhtaana
asennuksena, siis poistanut ensin vanhan asennuksen ja asentanut sitten
ohjelman uusiksi. Mitenkähän tuosta pääsisi eroon?
terveisin Heikki

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail users+unsubscr...@fi.libreoffice.org
Ohjeita viestien laadintaan: http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette