Hei! Onko LibreOffice Impressissä jokin yläraja diojen lukumäärällä ja
minkä lainen?
Ystäväni laatii matkakertomusta Impressillä -- valokuvia, joihin liittää
pienen tekstin-- ja n. 30-40 dian välillä esityksen tallentaminen ei enää
onnistu. Vastaan tulee minulle outo virheilmoitus ja ohjelma kaatuu
(valitettavasti minulla ei ole tässä virheilmoituksen sanamuotoa).
Tiedoston palautus kyllä onnistuu, mutta uutta diaa ei saa lisättyä,
oikeastaan yksi vanhoistakin on poistettava. Kuvat on linkitetty, ei
upotettu. Vaikuttaako kuvaan (päälle) kirjoitettu teksti asiaan?
Heikki

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail users+unsubscr...@fi.libreoffice.org
Ohjeita viestien laadintaan: http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette