Bonjour,

La plupart des imprimantes réseau gérant le langage PCL ou PS permet
d'imprimer avant le document lui-même une page séparée identifiant
l'utilisateur et/ou le poste depuis lequel le travail d'impression a été
lancé. Cela se règle dans la configuration générale de l'imprimante ou du
serveur d'impression.

Alex

--
Alex Thurgood
Intellectual Property Attorney

Mobile : +33 6 40 59 99 16
Fax : +33 4 56 80 95 58
E-mail : alex.thurg...@gmail.com

CONFIDENTIAL & PRIVILEGED

The information in communications issued by the sender is confidential and
privileged. If you are not the intended recipient of the communication, you
are not authorised to visualise, display, save, print, copy or otherwise
reproduce, transfer or modify said communication without express agreement
from the sender. Any erroneous reception should be indicated to the
original sender and the original communication subsequently destroyed.