El 22/06/13 19:14, Anton Meixome [via Document Foundation Mail Archive]
escribió:
> 2013/6/13 ledicia santos <[hidden email]
> </user/SendEmail.jtp?type=node&node=4062596&i=0>>:
>  > ola! diríxome a vos en galego e non en inglés porque así pódome
> explicar mellor.Teño una dúbida. Estou a facer unha base de datos con
> libreoffice base. Importei unha táboa de calculo e asi xa teño a táboa
> en base, pero cando intento importar outra táboa, importoa, e cando
> quero cambiar a chave primaria, apareceme un erro "Violation of unique
> index SYS_IDX_62: duplicate value(s) for column(s) ..." Tedes idea de a
> que se debe ou como podo facer para solucionar esto?Outra dúbida é:
> [...]

Se non estou errado, e problema e que estas tentando de duplicar un
valor da clave primaria.

A clave primaria sirve para identificar de xeito unívoco unha fila dunha
táboa de datos, polo que non pode nin debe duplicarse. O habitual e que
sexa un campo numérico auto-incrementable. O seu uso principal é para
ademais manter as relacións entre táboas, pero non debería nunca
utilizarse como dato en si mesma.

Tamén e habitual que para identificala dun xeito mais doado o seú nome
campo sexa PK_NOMETABOA (PK primary key).

Podes consultar a axuda de programa, e creo que unha das mellores cousas
que se poden facer para coñecer un programa e ter unha lectura aínda que
sexa rápida da axuda para a lo menos ter unha idea do que hai.
Ou na documentación dispoñíbel.
https://wiki.documentfoundation.org/Documentation/Publications

Tamén na web podes atopar moita información.
http://pt.wikipedia.org/wiki/Chave_prim%C3%A1ria
http://es.wikipedia.org/wiki/Clave_primaria

Saúdos.
Miguel Ángel.