Joren De Cuyper wrote (24-04-11 17:44)

Bedankt voor het melden. Heb zelf LibreOffice 3.4.0 bèta 2 al een paar
dagen draaien, maar zonder taalpakket. Net even geïnstalleerd. Je hebt
inderdaad gelijk, een tilde in bepaalde menu's (Mac al en sinds).

Iemand de mogelijkheid om dit op Windows (XP/Vista/7) te testen?

@Cor: Waar dit te melden? Hiervoor een bugrapportje aanmaken?

Ik heb zelf nog geen gelegenheid gehad om beta2 te proberen :-\

Maar los daarvan: ik denk dat het goed is om eerst te kijken in de vertaalde teksten, of er misschien een onregelmatigheid is. Dat lijkt me namelijk het meest voor de hand liggend. En dat kunnen we zelf oplossen.

vr. groeten,
Cor

--
 - http://nl.libreoffice.org
 - giving openoffice.org its foundation :: The Document Foundation -