Foutje Ik heb vanmorgen een denkfoutje gemaakt.Ik werkte met een computer waar
3.5 nog niet op is geïnstalleerd.Daar werkt het dus (nog) wel.Ik probeerde het
nu op een andere laptop met 3.5 en daar werkt het inderdaad niet. Excusses voor
de vergissing, Kees

Hallo allen

> Dag Frank, allen,
>
> VLB1 wrote (19-02-12 23:20)

Ik heb 3.5 draaien onder Windows7.

Als ik in A1 en B1 een waarde zet

Deze dan selecteren en in het context menu voor plakken kies

Daarna selecteer ik A3 t/m A6 (bijvoorbeeld)

in het contextmenu vind ik dan wel plakken

Dan plakt calc de waardes A1 en B1 in A3 en B3 t/m A6 en B6.

Is dat de bedoeling?

Zo ja, dan werkt het bij mij wel.

Groeten, Kees