Naar aanleiding van de mail die ik vorige week zag passeren ben ik aan de slag
gegaan met mailmerge.

Daarbij enkele vragen / suggesties:

* Is er een mogelijkheid om afbeeldingen mee te versturen, samen met html mail?

Ik heb een brief (mail) in writer gemaakt en daar een afbeelding ingevoegd. Bij
het verzenden als html komt de afbeelding niet mee. Wel als ik de brief als pdf
verzend maar dan kom ik bij mijn 2 de vraag:

* Kan ik een document in bijlage verzenden maar toch een kort tekstje als html
mee sturen (vb zie bijlage). Nu verstuur ik een lege mail met enkel een
bijlage. Sommige ontvangers zouden de indruk kunnen krijgen dat het een lege
mail is.

Vriendelijke groet,

Johan