Hallo Piet,

Ik weet niet of de volgende oplossing je helpt, maar misschien kan het zo:

zet in blad 1 in de eerste kolom de waarden die je in het volgende blad wilt
invoeren (in jouw voorbeeld de waarden 0 t/m 9) en in de tweede kolom de
bijbehorende op te zoeken waarde.
Zet dan in het volgende blad achter de cel waarin je de op te zoeken waarde
invult de formule =VERT.ZOEKEN(A1;Blad1.A1:B11;2) en dan verschijnt in de cel
met de formule de waarde uit blad 1.

Hopelijk is dit voldoende.

Groeten,
Gerrit.