Hoi Joop

Ik heb het volgende geprobeerd en volgens mij is dit de oplossing, als ik
je probleem goed begrijp.
Maak een tabel aan.
Dan via tabeleigenschappen op alle lijnen (behalve de onderste)  klikken
tot ze weg zijn.
Daarna op de onderste klikken en dan de dikke lijnstijl kiezen.

Bij mij lukte het dan. Ik gebruik LibO3.5.1 onder Vista.

Ik hoop dat het jou ook zo lukt

Groeten, Kees