*Beste Mensen. *Op mijn XP-PC heb ik op de C-Partitie nog 21,1 GB beschikbaar, maar weet niet *of* het *Geheugen *nog *genoeg* is om alleen *Writer,Calc* en *Impress* te kunnen gebruiken,want ik heb *niet alles *nodig van Libre Office.

Ik weet ook niet hoe ik die installatie van de genoemde 3 applicaties voor elkaar kan krijgen,want dat is helemaal nieuw voor mij en kan dus enige hulp goed gebruiken,wat eventueel kan gebeuren met een TeamViewer-sessie,als daartoe interesse bestaat,wat ik nog niet weet,maar zie graag reacties in deze middag *als* dat kan.

Vriendelijke groeten van /*Anton Doove.*/