Hallo allemaal,

Ik heb meerdere artikelen van internet
gekopieerd in Writer. In de teksten staan afbeeldingen die naar een URL
verwijzen. In sommige documenten heb ik iedere afbeelding afzonderlijk
in het document gekopieerd, maar nog niet in alle documenten. Wat ik mij
 nu afvraag is of er eenvoudiger manier is om alle afbeeldingen in een
document in één keer als afbeelding i.p.v. als een URL in het document
op te nemen.

Groeten,

Gerrit                                    Snijder