Hallo Kees,

Ik heb alle keuzes nu zoals jij hebt aangegeven, maar de spellingcontrole werkt
nog steeds niet!
Als het bij jou wel werkt, dan moet er bij mij iets aan de hand zijn, maar ik
zou niet weten wat.
Ik zal het programma inclusief alle instellingen verwijderen en daarna opnieuw
installeren, misschien lost dat het probleem op (laat ik je nog weten).
In ieder geval bedankt voor je hulp.

Groeten,
Gerrit.